De start - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wesley Houwen - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Wesley Houwen - WaarBenJij.nu

De start

Door: Wesley Houwen

Blijf op de hoogte en volg Wesley

13 Januari 2017 | Suriname, Paramaribo

Over een kleine drie weken zal ik vertrekken na het zonnige Suriname. Terwijl ik dit nu schrijf zijn de voeten haast vastgevroren aan de grond. Dus het is nog een beetje onwerkelijk dat ik straks jullie zonnige foto's kan opsturen. Het zal natuurlijk een hele uitdaging worden, want ik ga stage lopen op een middelbare school. Daarbij zal ik Suriname rond gaan trekken en genieten van de natuur.
Op deze site zal ik regelmatig blogs schrijven over mijn tijd.
Wil je mij volgen rechts in de balk kun je je mail toevoegen.
Wil het niet lukken. Stuur mij even een berichtje of mailtje
wesley_houwen@msn.com

  • 13 Januari 2017 - 15:59

    Evelyn:

    Hallo Wesley,

    Heel veel plezier en succes in Suriname. Geniet er volop van

  • 13 Januari 2017 - 16:13

    Maria Theeuwen :

    Fijn plezier goede rijs

  • 13 Januari 2017 - 17:03

    Wesley Houwen:

    Ik bedoel natuurlijk links in de balk.

  • 13 Januari 2017 - 17:57

    Mariet:

    hoop dat alles goed verloopt

  • 13 Januari 2017 - 18:46

    Gea:


    WesLey geniet ervan maak er een mooie tijd van

  • 13 Januari 2017 - 20:29

    Ruud Peters:

    Hoi Wesley,
    Heel veel plezier en veel succes!!
    Een goede reis heen de kom goed en gezond terug.
    Groetjes Ruud Peters

  • 13 Januari 2017 - 23:10

    Eline:

    Veel plezier en succes!! Gaat vast goedkomen. Groetjes

  • 13 Januari 2017 - 23:23

    Ellie Rutten:

    Ha wesley Hoop dat je daar een super tijd hebt . Geniet ervan .
    Liefs tante elly

  • 13 Januari 2017 - 23:28

    Wesley Houwen:

    Dankjewel voor jullie lieve woorden!

  • 14 Januari 2017 - 01:54

    Veronique Derksen:

    Dag Wesly,

    Ik wens je een hele fijne tijd en stage in het zonnige Paramaribo
    Ik wil je graag volgen
    Groet,
    Veer
    (Veronique)

  • 14 Januari 2017 - 09:18

    Berni:

    Heej wesley hiel veul plezeer guns wietweg....ma daat zal waal good kome!!!! Misschien zeen weej os vaan te veure nog ... daan knoevel ik ow nog enne kier!!! Groetjes vaan os

  • 14 Januari 2017 - 09:46

    Charlotte :

    Heeee wesley

    Heel veel plezier daar en ik zal ow missen Den kmuffel de ik altied van ow krieg mar als ge terug komt knuffelen we hiel hard

  • 14 Januari 2017 - 10:42

    Ruud Janssen :

    Heel veel succes in Suriname maar t gast je zeker lukken

  • 01 Februari 2017 - 13:00

    Hans En Gea:

    Ha Wesley wij wensen jou een hele fijne vlucht en een mooie stage

  • 01 Februari 2017 - 20:31

    Angelique Blomen:

    Heel veel succes tot snel weer,,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wesley

Welkom op mijn profiel, In februari ga ik de uitdaging van mijn leven aan. Ik ga in Suriname les geven op een school voor vijf maanden.

Actief sinds 13 Jan. 2017
Verslag gelezen: 627
Totaal aantal bezoekers 8226

Voorgaande reizen:

02 Februari 2017 - 17 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: